Aktualności

18-11-2013
IPU-14 NOWA CENTRALA SLICANA
Serwer telekomunikacyjny Slican IPU-14 jest produktem, który doskonale spełnia oczekiwania małych firm w zakresie nowoczesnej i wielozadaniowej telekomunikacji. Wbudowana brama GSM, brama VoIP, możliwość nagrywania rozmów, czy bezpłatna aplikacja bilingowa Slican BillingMAN zapewnią tanią i wysokiej jakości łączność. Wymaga montażu i konfiguracji przez autoryzowanego partnera Slican. Niewielkie rozmiary kryją w sobie wielkie możliwości - właściwości centrali są identyczne jak dla serwerów o dużych pojemnościach adresowanych dla kilkuset abonentów. Teraz nawet małe i średnie firmy mogą z IPU-14 korzystać ze zunifikowanych usług - integracji z aplikacjami CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną i innymi. Dodatkowo serwer ma 4 wolne sloty pozwalają na rozbudowę o dodatkowe porty abonenckie lub linie. Serwer może być zainstalowany na ścianie, zasilany jest standardowym zasilaczem.



   


Cechy i zalety do wyboru 2 modele

    IPU-14: IPU-14.101 - do 24 abonentów IP
               IPU-14-102 - nawet 64 abonentów IP 

współpraca z Komunikatorem CTI - PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI-aplikacja na   telefon, komputer i smartphon'a
otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP
sieciowanie eSSL - możliwość zastosowania produktów serii IPU-14 razem z innymi serwerami Slican
zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów - wybór najtańszej drogi połączenia (LCR) oraz aplikacja taryfikacyjna w cenie serwera - Slican BillingMAN możliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników - Komunikator CTI Slican
zintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowej
zintegrowany GSM - wysokiej jakości i tania łączność GSM w ramach sieci firmowej
współpraca z telefonami systemowymi IP i telefonami SIP Slican
współpraca z bramofonami Slican serii DPH
sieciowanie po LAN / WAN
zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMAN sterowanie urządzeniami zewnętrznymi sensor / relay - automatyka urządzeń i inteligentne budynki bez wydatków na dodatkowe systemy energooszczędność – niewielki pobór mocy - 22W
niewielkie rozmiary (310 mm x 210 mm x 55 mm), waga (1,60 kg) i kompaktowa estetyczna obudowa






Sieciowanie

Zalety sieciowania IP PBX IPU-14 w sieci IP:
praca w trybie klient / lub Server VoIP
tworzenie sieci do 15 serwerów / do 3999 abonentów (protokół extended Slican Smart Link) wraz z innymi serwerami serii IPx Slican
możliwość wykorzystania do 16 kanałów VoIP
sieciowanie również z serwerami innych producentów (protokół SIP 2.0) wykorzystanie funkcji serwera - Mobile Phone, CallBack, przenoszenie wywołań, przekazywanie połączeń, identyfikacja numerów CLIP itp.
korzystanie z otwartych protokół CTIP - Komunikator CTI Slican
korzystanie z otwartych protokół HOTELP - współpraca z aplikacjami hotelowymi współpraca z aparatami systemu IP DECT zintegrowany interfejs Ethernet (LAN / WAN) umożliwiający zarządzanie lokalne i zdalne
zdalne zarządzanie i serwisowanie
niezależnie od ilości zlinkowanych serwerów Slican, mogą one być zarządzane centralnie, przez jednego administratora z jednego stanowiska
transmisja głosu przez sieci IP
redukcja kosztów telekomunikacyjnych dzięki integracji abonentów z różnych lokalizacji w jedną sieć

Sieciowanie przez włączenie IP PBX IPU-14 do sieci LAN / WAN.




IP PBX IPU-14 jako serwer aplikacji i protokołów

IP PBX serwer IPU-14 jako serwer protokołów CTIP, XML, HTTP, HOTELP, TAPI oraz EbdRECP umożliwia integrację z różnorodnymi aplikacjami innych producentów, gdzie wartością dodaną jest wdrożenie branżowego oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów inwestycyjnych w sprzęt. Aplikacje firmowe Slican zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican. Narzędzia CTI Slican dostarczają kompleksowej komunikacji zwiększając wydajność biznesu i administracji w komunikacji wewnętrznej i poza siecią PBX.



Kontrola kosztów

IP PBX serwer IPU-14 zapewnia pełną kontrolę kosztów połączeń telefonicznych. Oferowane aplikacje i rozwiązania dostarczają informacji post jak i online o generowanych kosztach połączeń optymalizując wydatki ponoszone na łączność. Użytkownicy serwera mają do dyspozycji funkcjonalność LCR, aplikację Slican BillingMAN, i Komunikator CTI, których zastosowanie daje wymierne korzyści i oszczędności.



LCR (Least Cost Routing) jest rozwiązaniem telekomunikacyjnym, które umożliwia kierowanie przez centralę połączeń wychodzących do danej sieci operatora, bramki VoIP lub GSM przy zastosowaniu kryterium wyboru najtańszej drogi połączenia. System LCR może również wybierać połączenia w obszarze usług jednego operatora wybierając np. spośród różnych taryf. IP PBX serwer IPU-14 w oparciu o informacje od operatorów telekomunikacyjnych (taryfy zapisane w systemie) samodzielnie kieruje ruch na łącze, które aktualnie obsługiwane jest za najniższą stawkę. W zależności od decyzji użytkownika oraz zasobów sieci możliwe jest zdefiniowanie ruchu międzynarodowego poprzez tanią sieć VoIP, a połączeń na komórki poprzez kartę GSM zainstalowaną w serwerze Slican. Połączenia między abonentami firmowymi są realizowane zgodnie z ofertą operatora w promocyjnej cenie lub nawet nieodpłatnie.

Slican BillingMAN umożliwia rozliczanie połączeń na podstawie cenników i taryf właściwych dla każdego operatora, czy też indywidualnie zdefiniowanych przez właściciela serwera. Aplikacja doskonale radzi sobie z rozliczaniem tradycyjnych planów taryfowych, jak i taryf sekundowych oraz opłat inicjacyjnych. Jej rozszerzona wersja - BillingMAN.plus dodatkowo wykonuje statystykę ilości generowanych połączeń i wynikającą z tego analizę zajętości poszczególnych linii. Dzięki danym zestawionym w postaci tabel oraz wykresów szybko i wygodnie prezentowane są wyniki analizy. Raporty mogą być przygotowane z uwzględnieniem parametru czasowego - na dany dzień lub za dany okres, dla wybranej grupy numerów (np. działu sprzedaży), jednego abonenta lub dla określonej kategorii połączeń, np. międzynarodowych. Raporty mogą być też tworzone dla ruchu przychodzącego. Informacje uzyskane za pomocą modułu analizy informują, czy ruch telefoniczny w firmie jest prawidłowo zorganizowany i jakie należy poczynić kroki, aby go usprawnić. Dane te są cenną wskazówką przy organizacji działów Call Center, serwisów i innych służb, które muszą być zawsze dostępne dla kontrahentów.

WebCTI jest elementem Komunikatora CTI Slican. To przyjazna aplikacja dostępna przez WWW, dzięki której można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu - blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe. WebCTI informuje o stanie konta - kosztach zrealizowanych połączeń, umożliwia managerowi działu ustalenie i przypisanie limitów na połączenia dla poszczególnych pracowników.

Organizacja pracy

CALL CENTER

Skuteczne dotarcie do klienta, jego efektywna i profesjonalna obsługa a także łatwość kontaktu mają kluczowe znaczenie w strategii działalności nowoczesnej firmy. Dobra organizacja pracy to podstawa dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju firmy. Dla działów Call Center bardzo istotne jest zminimalizowanie czasu reakcji na połączenie przychodzące. IP PBX serwer IPU-14 jest doskonałym rozwiązaniem, które pozwoli również małym firmom na stworzenie działu Call Center.

Korzyści wynikające z zastosowania IP PBX serwera IPU-14 w działach Call Center:

alternatywa dla kosztownych systemów tworzonych z myślą o rozbudowanych działach Call Center
elastyczne dostosowanie wielkości serwera do indywidualnych potrzeb
możliwość integracji z zewnętrznymi, dodatkowymi aplikacjami poprawiającymi organizację pracy działu Call Center

Dzięki integracji IP PBX serwerów IPU-14 z aplikacjami Call Center użytkownik zyskuje między innymi:
identyfikację numerów przychodzących oraz danych rozmówcy przed podniesieniem słuchawki
szybki dostęp do informacji powiązanych z klientem w systemie ERP
dostęp do historii połączeń przychodzących, co ułatwia kontrolę procesu komunikacji z klientem
przejrzystą prezentację danych
łatwe dodawanie nowych klientów do bazy Call Center
wygodny dostęp do billingów z podziałem na poszczególnych konsultantów i klientów
nagrywanie i archiwizację rozmów z klientami Call Center
możliwość integracji z aplikacjami zewnętrznymi dzięki otwartym protokołom

Korzyści z zastosowania IP PBX serwerów IPU-14 dla rozwiązań Call Center:



Infolinie INVENIO


Elastyczna przyjazna i pomocna nawigacja. Korzystanie z infolinii Slican INVENIO, powoduje, że klient nie musi odsłuchiwać długich zapowiedzi lub muzyki. INVENIO pozwala na szybkie połączenie z konkretnym działem lub numerem wewnętrznym.

dzięki INVENIO pracownicy firmy lub urzędu mogą być odciążeni od odbierania telefonów, nie wymagających osobistego kontaktu
dzięki INVENIO wszystkie połączenia przychodzące będą odebrane
dzięki INVENIO można obsłużyć jednocześnie kilka połączeń przychodzących na ten sam numer
w każdej chwili, z każdego poziomu INVENIO dzwoniący może uzyskać połączenie z operatorem

Infolinie INVENIO umożliwiają nagrywanie komunikatów, informacji lub odtworzenie muzyki dla oczekujących na połączenie klientów. Może to być, np. informacja o aktualnej promocji w hotelu, menu w restauracji, ważny komunikat w urzędzie. W dziale sprzedaży infolinie INVENIO mogą być wykorzystane, np. do obsługi konkursów czy akcji promocyjnych. Dzięki INVENIO klienci mogą być obsługiwani w kilku językach. Wybór języka komunikatów może być dokonany już na początku rozmowy. Infolinie Slican umożliwiają wyróżnienie najważniejszych klientów, przydzielając im tzw. nr PIN VIP uprawniający do priorytowego połączenia telefonicznego z opiekunem klientów VIP. W IP PBX serwerze IPU-14 można utworzyć do xxxx różnych infolinii oraz łączyć je ze sobą tworząc rozbudowane systemy automatycznych zapowiedzi.

Przykładowe zastosowanie infolinii INVENIO w IP PBX serwerze IPU-14:




Najnowsze infolinie API


 pozwalają zintegrować informacje przesyłane do IP PBX serwera Slican IPU-14 z danymi z zewnętrznej bazy danych. Dla sprawnej organizacji pracy wystarczy serwer Slican IPU-14 oraz baza danych klientów firmy. Niezawodna integracja pozwoli firmie na sprawną obsługę klientów na najwyższym poziomie. Połączenia, które powinny trafić do oddziałów terenowych będą odrzucane.



Przykład zastosowania infolinii API w firmie doradczej:



Slican RecordMAN

Zarówno w małej, średniej i dużej firmie, jakość obsługi klienta jest bardzo ważna. Wiele firm i instytucji wymaga nowoczesnych rozwiązań umożliwiających nagrywanie oraz zarządzanie nagranymi rozmowami telefonicznymi. Slican RecordMAN jest pakietem aplikacji służących do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów

Embedded Recording.RecordMAN składa się z dwóch aplikacji:

RecordMAN.server – umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera sieci lokalnej
RecordMAN.client – służy do wyszukiwania i odsłuchiwania interesujących nas nagrań. Odtwarzanie i filtrowanie nagrań możliwe jest wg różnorodnych kryteriów. Aplikacja zapewnia wysoką niezawodność, szczególnie w firmach lub instytucjach, w których nagrywane są wszystkie rozmowy telefoniczne.

RecordMAN

realizuje w serwerach IPU-14 jednoczesne nagrywanie do 8 kanałów czas zarejestrowanych rozmów
ograniczony jest wyłącznie pojemnością dysku, na którym są przechowywane pliki z nagraniami
zapewnia rozbudowane narzędzia i filtry do wyszukiwania nagrań, stopniowanie uprawnień do pobierania i odsłuchu nagrań,
ochrona za pomocą haseł gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa
ułatwia pracę - odsłuchanie nagranych rozmów w danej firmie oraz ich wielokontekstowa analiza pozwala na szybką reakcję na sygnały płynące od klientów
wspiera pracę jednostek administracji rządowej i samorządowej - rejestracja połączeń w centrach powiadamiania ratunkowego, w obsłudze petentów urzędu i innych