Aktualności

03-06-2018
MessengerCTI
Zadbaj o swoją mobilność i połącz swoje kanały komunikacji w jednej aplikacji. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon lub tablet z systemem Android. 
Korzystaj z listy kontaktów, aby zobaczyć kto jest dostępny i jakie masz opcje komunikacji oraz użyj najlepszej z nich do interakcji. Płynnie poruszaj się między rozmową, czatem, swobodnie wysyłaj sms-y. Aplikacja dedykowana użytkownikowi przez Slican oferuje intuicyjny, przejrzysty i spójny interfejs graficzny dopasowany do urządzenia, z którego korzystasz. 
Aplikacja synchronizuje się w czasie rzeczywistym z serwerem Slican, czy to NCP czy centralą hybrydową z rodziny IPx. Synchronizacja następuje za pośrednictwem lokalnej sieci LAN lub bezpośrednio przez Internet i obie wersje są zawsze zsynchronizowane ze sobą.
 
Wymagania sprzętowe pakietu MessengerCTI 

1.Centrale Slican: Serwery serii NCP z firmware 1.11 lub wyższym Centrale hybrydowe IPx, MAC i CCT z fw 6.53 lub wyższym 
 
2.Smartfon / tablet z systemem Android™ v. 4.4 lub wyższy (czasowo bez wersji Oreo) MessengerCTI.Mobile - aplikacja pobrana ze sklepu Google Play™ 
 
3.Komputer: System operacyjny komputera Windows 7® lub nowszy Aplikacja MessengerCTI.Desktop - pobrana ze strony www.slican.pl Android™, 
 
Google Play™ są nazwami handlowymi należącymi do Google Inc. Windows 7® jest zastrzeżoną nazwą handlową należącą do Microsoft Corporation
 
Aplikacja MessengerCTI.Desktop

         

 Aplikacja przeznaczona dla komputerów z systemem Windows, której zadaniem jest poprawa komfortu pracy abonenta oraz jego wydajności.. Przejrzysty interfejs graficzny aplikacji pozwala na wygodną obsługę całego spektrum komunikacyjnego użytkownika, połączeń telefonicznych, czatów czy sms-ów. Łączy w sobie funkcje sterowania telefonem stacjonarnym podłączonym do centrali, np. wybierania numeru, odbierania połączeń oraz pracy jako telefonu równoległego. Aplikacja pozwala również na: dostęp do książki telefonicznej centrali, historii połączeń, podglądu statusów telefonów i aplikacji MessengerCTI innych abonentów, czatów tekstowych oraz wysyłania i odbierania wiadomości SMS. Dodatkowo, specjalnie dla nowej wersji bramofonów DPH.IP wyposażonych w kamerę - wprowadzono funkcję podglądu obrazu wideo. Aplikacja może być używana we współpracy z wszystkimi rodzajami telefonów przyłączonych do central Slican. Może również pracować jako niezależny, samodzielny abonent centrali (tylko NCP od fw 1.11).
 
Podstawowe cechy: 

Realizacja połączeń telefonicznych, czatu lub wysyłka sms-ów bezpośrednio z aplikacji 
 
Lista kontaktów z podglądem stanu dostępności abonenta (czatu, zajętości telefonu i opisu) 
 
Dodawanie i usuwanie kontaktów synchronizowane z aplikacją Mobile
 
Logowanie jako telefonu równoległego do telefonu biurkowego lub jako niezależny abonent (tylko serwer NCP z firmware od 1.11) 
 
Wiadomości (Czat, SMS) i ich historia połączona z historią połączeń telefonicznych
 
Lista ostatnich połączeń/czatów/sms-ów posortowana chronologicznie 
 
Pełna synchronizacja czata na aplikacji MessengerCTI Desktop i Mobile 
 
Dostęp do komunikatora - czatu - dla abonentów danej centrali oraz central z nią zlinkowanych systemem eSSL ver.2. 
 
Wygodne otwieranie drzwi jeśli dzwoni do nas bramofon DPH.IP oraz z menu kontekstowego dla kontaktu bramofonu 
 
Podgląd obrazu z modułu kamer bramofonu DPH.IP oraz innych podłączonych do centrali 
 
Automatyczny mechanizm opóźnienia powiadomienia na MessengerCTI.Mobile jeśli jestem aktywny na telefonie biurkowym lub MessengerCTI.Desktop
 
Aplikacja MessengerCTI.Mobile 

      

      

 
Aplikacja na urządzenia z systemem operacyjnym Android, do pobrania bezpłatnie ze sklepu Google Play. Współpracuje z serwerami NCP oraz centralami hybrydowymi serii IPX. Wymagana jest odpowiednia licencja.
 
 
Podstawowe cechy: 
 
Lista kontaktów z podglądem stanu dostępności abonenta (czata, zajętości telefonu, opis) 
 
Dodawanie i usuwanie kontaktów z grupy ulubione, synchronizowane z aplikacją 
Desktop 
 
Lista ostatnich połączeń/czatów posortowana chronologicznie 
 
Logowanie jako telefonu równoległego do telefonu biurkowego lub jako samodzielny abonent centrali (tzw abonent MessengerCTI tylko serwer NCP fw 1.11 lub wyższy) 
 
Czat i Historia czata połączona z historią połączeń telefonicznych 
 
Pełna synchronizacja czata na aplikacji MessengerCTI Desktop i Mobile 
 
Połączenia głosowe przez GSM (dwie opcje zestawiania połączenia: przechwytywanie lub połączenie równoległe) 
 
Elastyczne konfigurowanie powiadomień 
 
Dostęp do konfigurowania usług centralowych na swoim telefonie 
 
Numery podręczne do szybkiego przekazywania połączeń 
 
Możliwość ustawiania zajętości telefonu biurkowego jeśli GSM zajęty (domyślnie włączone) 
 
Możliwość ustawienia odrzucania wywołań na GSM jeśli telefon biurkowy zajęty 
 
Możliwość kopiowania tekstu z czata 
 
Możliwość obsługi smartphon'ów DualSIM lub dwóch telefonów jednocześnie (służbowy i prywatny) 
 
Wygodne otwieranie drzwi jeśli dzwoni do nas bramofon DPH.IP oraz z menu kontekstowego dla kontaktu bramofonu 
 
Widżet na pulpicie do szybkiego otwierania bramofonów DPH.IP 
 
Automatyczny mechanizm opóźnienia powiadomienia na MessengerCTI.Mobile jeśli jestem aktywny na telefonie biurkowym lub MessengerCTI.Desktop 
 
Możliwość kopiowania kontaktu z książki centrali telefonicznej do lokalnej książki telefonu
 
Uprawnienia i licencje Korzystanie z MessengeraCTI 

Slican wymaga zakupu odpowiedniej licencji. Użytkownik nabywa uprawnienia do wszystkich aplikacji MessengerCTI (MessengerCTI.Desktop / MessengerCTI.Mobile / WebCTI) w zakresie wynikającym z przypisanej licencji. 
 
1.CTI.user - dostęp do: 
użytkowania aplikacji MessengerCTI.Desktop bez obsługi VoIP i kamer WebCTI - historia połączeń, kontaktów, usług, przekierowań 
 
2.CTI.userPlus - dostęp do: 
użytkowania aplikacji MessengerCTI.Desktop z obsługą VoIP i podglądem obrazu z kamer użytkowania aplikacji MessengerCTI.Mobile WebCTI - historia połączeń, kontaktów, usług, przekierowań