OPROGRAMOWANIE

Komunikator CTI


Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.

Narzędzia Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican.

W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą

  • Slican PhoneCTI – integracja komputera z telefonem.
  • Slican WebCTI – integracja komputera z telefonem przez przeglądarkę internetową.
  • Slican MobileCTI – wersja mobilna WebCTI
Aplikacja PhoneCTI

Rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Wiadomości tekstowe - czat
  • Wiadomości SMS
  • Obsługa Flash SMS - wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu - niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
  • Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
  • Indywidualne ustawienia telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Usługa nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa przekierowania (FWD)
  • Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
  • Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
phonecti

Książka i kontakty

  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
  • Opcja wyboru dowolnego serwera - automatyczna synchronizacja kontaktów
  • Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Historia połączeń, czatów, SMS
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń
rys3
 

 

Aplikacja WebCTI

Przyjazna aplikacja dostępna przez WWW, dzięki której można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów. 

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
  • Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Praca z dowolną przeglądarką - Internet Explorer, Chrome, Firefox
  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android™, Windows Mobile, iOS.
  • Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
  • Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Blokada telefonu
  • Przywołanie konta
  • Ustawienie budzika
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa „Jestem tam”
rys4Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • Uprawnienia Managera - zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim

Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych - prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Opis wprowadzany przez użytkownika - możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy - zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Możliwość dodawania kontaktów / działów / grup
  • Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń
  • Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń

Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI

Manager - kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy

    • Ma dostęp do książek telefonicznych pracowników
    • Ma dostęp do konfiguracji usług telefonicznych pracowników
    • Przydziela pracowników do działu / grupy
    • Może edytować prywatne książki telefoniczne pracowników
    • Może edytować publiczną książkę telefoniczną wg uprawnień nadanych przez administratora CTI
    • Może obserwować poziom kosztów połączeń pracowników / grupy
    • Administrator CTI
      • powołuje działy / grupy
      • powołuje Managerów działów
      • przydziela abonentów (Userów) Managerom działów
      • przydziela uprawnienia pracownikom (Userom) i Managerom takie jak: dostęp do nagrań oraz dostęp do książek telefonicznych - dodawania / usuwania / zmiany kontaktów
Aplikacja MobileCTI
 
Mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI - czyli wsparcie i zarządzanie "telefonem" z telefonu komórkowego. Przyjazna aplikacja, dzięki której można zdefiniować niektóre zachowania telefonu, aktywować usługi oraz odsłuchać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi własnymi rozmowami telefonicznymi. MobileCTI pozwala podobnie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszystkich kontaktów.

Funkcjonalność

  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android™, Windows Mobile, iOS
  • Praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
  • Dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
  • Intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • Aplikacja w j. polskim i w j. angielskim 

Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Dostęp do historii połączeń telefonu
  • Dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online
ConsoleCTI

ConsoleCTI to przyjazny i wydajny system do obsługi masowego ruchu telefonicznego.  Ze względu na swoje możliwości oprogramowanie ConsoleCTI znajdzie zastosowanie w dużych instytucjach z obsługą ruchu przez wielu kolsuntantów jednocześnie, centrach zarządzania, na stanowiskach dyspozytorskich i współczesnych sekretariatach. 

ConsoleCTI ułatwia między innymi współpracę z telefonem systemowym, przez obsługę połączeń na ekranie monitora, na którym czytelnie i intuicyjnie wyświetlane są wszystkie stany z dodatkowymi informacjami, listą kontaktów, historią połączeń, ekranową klawiaturą telefonu i książką telefoniczną oraz wspomaga korzystanie z funkcjonalności linii.

Funkcjonalność linii

Podstawowym zadaniem realizowanym przez usługę jest grupowanie wielu połączeń ruchu przychodzącego lub wewnętrznego, na pojedynczy wirtualny numer w centrali, tzw. linię, o pewnej zaprogramowanej liczbie kanałów. Wszystkie połączenia mogą być jednocześnie obserwowane i obsługiwane przez wielu konsultantów. Każdy z nich ma możliwość podglądu numeru osoby dzwoniącej i wyboru, którego z klientów obsłużyć w pierwszej kolejności. Obsługiwane połączenie można tymczasowo zaparkować lub przekazać do realizacji przez inną osobę. W przypadku połączeń wychodzących, konsultanci mogą wykonywać połączenia przez zarezerwowaną linię, umożliwiając prezentowanie się jej numerem. Dzięki ukryciu numeru własnego unikają oddzwaniania klientów bezpośrednio na swój numer, połączenia zwrotne zostaną skierowane ponownie na numer linii. Funkcjonalność


Aplikacja ConsoleCTI przeznaczona jest do wspomagania stanowisk telefonicznych, w zakresie:

  • obsługi dużej ilości połączeń przychodzących przez wielu konsultantów
  • rozdziału ruchu na grupy połączeń w sprawie różnych zagadnień
  • zestawiania połączeń wychodzących z prezentacją jednym numerem
  • wspomagania w czynnościach odbierania, parkowania i przekazywania połączeń
  • prezentacji stanów połączeń (ruch przychodzący, wychodzący, zawieszony)
  • informacji o godzinie połączenia, czasie trwania, osobie odbierającej, sposobie obsługi i rodzaju połączenia
  • prezentacji stanów telefonów wewnętrznych (wolny, zajęty, DND)
  • identyfikacji dzwoniącego
  • zarządzania połączeniami zaparkowanymi
  • przeglądania książki numerów wewnętrznych oraz książki publicznej w centrali
  • przeszukiwania historii połączeń
  • nagrywania i odsłuchu przeprowadzonych konsultacji

Program działa domyślnie w trybie pełnoekranowym, co nie pozwala na jednoczesne korzystanie z innych programów na jednym monitorze. Zalecane jest wykorzystanie drugiego monitora np.dotykowego, choć program sprawdza się również ze standardowym ekranem i obsługą "myszką".

TelefonCTI

 

 

TelefonCTI to profesjonalne narzędzie integrujące komputer z serwerem komunikacyjnym Slican. Aplikacja ułatwia codzienną pracę na każdym stanowisku - pozwala na szybki dostęp do funkcji centrali (przekazywanie połączeń, konferencje itd.), informuje kto i z jakiego numeru dzwoni, prezentuje historię połączeń odebranych, wybranych numerów itp. W poszerzonej wersji - Slican TelefonCTI.plus - dostępne jest nagrywanie rozmów z wykorzystaniem wewnętrznego systemu nagrywania rozmów EbdREC z możliwością późniejszego zarządzania nagraniami  z poziomu aplikacji RecordMAN  i wysyłanie SMS-ów.

 

Funkcje aplikacji Slican TelefonCTI:

  • umożliwia współpracę uczestników grup typu „Call Center” dzięki współdzielonej książce telefonicznej
  • do kontaktów w książce telefonicznej mogą być dołączane notatki tekstowe i głosowe - element systemu CRM
  • pozwala na korzystanie z 2 niezależnych książek telefonicznych – prywatnej i publicznej
  • umożliwia utworzenie tzw. „czarnej listy” - pewne połączenia kierowane są na zaprogramowany numer, niezależnie od intencji dzwoniącego
  • współpracuje z bazami danych w standardzie MS Access
  • posiada otwarty interfejs API (protokół CTIP) dostępny dla innych aplikacji dowolnych producentów. 

 

SMS w Slican TelefonCTI.plus?
Wykorzystując SMS w Slican TelefonCTI można:

  • usprawnić pracę działu handlowego - od teraz możesz zacząć budować dział Contact Center
  • powiadomić setki klientów o nowej promocji
  • przypomnieć o organizowanym spotkaniu - sekretariat wysyła jedną wiadomość do wszystkich uczestników
  • informować wszystkich swoich handlowców o nowej ofercie
  • odbierać informacje SMS wysyłane na firmowy telefon komórkowy - obsługiwać konkursy, ankiety itd.
  • wysłać SMS z informacją o zrealizowanej usłudze, naprawie, numerze listu przewozowego z wysłanym towarem
  • umożliwić księgowości prowadzenie bardziej skutecznej windykacji
  • w końcu wykorzystać te wszystkie pakiety SMS-ów oferowane klientom biznesowym, które od zawsze „przechodziły na kolejny miesiąc”

Dlaczego wysyłanie SMS w Slican TelefonCTI.plus jest lepsze niż z telefonu GSM?

  • korzystasz z kontaktów Slican Telefon CTI (telefonów komórkowych) a pojemność książki telefonicznej TelefonCTI jest znacznie większa od dostępnej w telefonie komórkowym
  • SMS możesz wysłać nawet jeżeli nie masz telefonu komórkowego - korzystasz z firmowej bramki GSM zainstalowanej w firmowej centrali oraz własnego komputera
  • łatwiej napisać wiadomość na komputerze niż na klawiaturze telefonu GSM
  • możesz wiadomości nadać status „PILNA” - automatycznie wyświetli się ona na telefonie komórkowym odbiorcy – nie jest wymagane odbieranie wiadomości - masz więc pewność, że zostanie przeczytana

Jak korzystać z funkcji wysyłania SMS w Slican TelefonCTI.plus?

  • funkcja dostępna jest w serwerach Slican MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424 wyposażonych w moduł GSM
  • aby wysyłać / odbierać SMS-y musisz mieć dostęp do poszerzonej wersji programu - stanowisko TelefonCTI.plus.
  • wysyłane wiadomości mogą mieć dwa statusy – "ZWYKŁA" i "PILNA"
      • SMS „ZWYKŁY” - dostarczany na telefon komórkowy z powiadomieniem - „kopertką” na wyświetlaczu telefonu. Odbiorca może odczytać wiadomość lub usunąć ją bez oglądania. 
      • SMS „PILNY” - w większości telefonów komórkowych dostępna jest opcja, która „PILNE” wiadomości automatycznie prezentuje na wyświetlaczu telefonu

    RecordMAN nagrywanie rozmów


     

    Aplikacja przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla serwerów Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX). Składa się z dwóch części, "serwera nagrań" czyli aplikacji RecordMAN.server, która umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej, oraz "klienta" czyli aplikacji RecordMAN.client służącej do obsługi nagrań pobranych na lokalny komputer czyli wyświetlania szczegółowej historii połączenia oraz wyszukiwania  konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.

    RecordMAN.server

    Główne zadania

        • zapis ("zrzut") nagrań na twardy dysk HDD (magazyn)
        • udostępnianie nagrań zgodnie z uprawnieniami (serwer)
        • Aplikacja ta ma  za zadanie pobieranie nagrań z nośnika istniejącego w centrali i składowanie ich na dysku twardym komputera w sieci lokalnej tworząc ich kopię. Ma to szczególne znaczenie w przypadku central, w których nośnikami są karty pamięci typu flash o ograniczonej pojemności. W przypadku central
    MAC-6400
        może chodzić zarówno o kopiowanie na nośnik o większej pojemności jak i o wykonywanie kopii rezerwowych.

RecordMAN.client

Aplikacja do obsługi nagrań. Nie pobiera nagrań na dysk lokalny więc synchronizacja katalogów jest bardzo szybka. Polecenie odtworzenia nagrania powoduje skopiowanie pojedynczego pliku na dysk lokalny i jego odtworzenie. W zależności pod praw nadanych w centrali można lub nie zachować nagranie na własnym dysku.


Aplikacja RecordMAN.client może pracować z różnymi źródłami danych:

  • centrala - aplikacja łączy się bezpośrednio z nośnikiem nagrań w centrali
  • RecordMAN.server - aplikacja łączy się z archiwum tworzonym przez tą aplikację z zachowaniem uprawnień. Dzięki temu że synchronizacja pomiędzy centralą a serwerem jest prawie natychmiastowa użytkownik ma do dyspozycji zarówno nagrania z nośnika w centrali jak i dane archiwalne ograniczone pojemnością dysku twardego na którym składa dane RecordMAN. Server.
  • dane archiwalne (nagrania skopiowane na płytę lub też dowolny inny katalog z nagraniami w formacie danych Slican) - aplikacja w przypadku połączenia z tego typu archiwum nie uwzględnia uprawnień stanowiska do nagrań.

W centralach Slican można powołać konta użytkowników aplikacji RecordMAN.client posiadających następujące uprawnienia:

  • prawo do kopiowania nagrań na dysk lokalny - decyduje o możliwości eksportowania nagrań jako typowe pliki dźwiękowe
  • dostęp pełny - brak ograniczeń - dla użytkownika dostępne są wszystkie rozmowy nagrane w centrali
  • dostęp ograniczony - pozwala na ustawienie praw do nagrań wg następujących kryteriów:
    • do określonego poziomu - w centrali można zdefiniować do 8 grup abonentów (analogicznie do sieci) - prawo do odsłuchu nagrań tylko dla konkretnej grupy abonentów, lub kilku grup
    • do nagrań z filtrem - prawo do odsłuch wyłącznie nagrań konkretnego numeru wewnętrznego
    • prawo do odsłuchu nagrań do określonej liczby dni wstecz
  • aplikacja RecordMAN.client może odsłuchiwać nagrania utworzone zarówno w wersji 1 jak i 2 programu
  • RecordMAN.server musi składować nagrania w nowej lokalizacji

RecordMAN realizuje jednocześne nagrywanie:

  • do 128 kanałów (jednoczesnych rozmów) w sererach serii MAC-6400
  • do 24 kanałów nagrywania w IPL-256
  • do 12 kanałów nagrywania w IPM-032
  • do 8 kanałów nagrywania w IPU-14
  • do 8 kanałów nagrywania w IPS-08
  • do 36 kanałów w serwerach serii CCT-1668/IP
  • do 8 kanałów w serwerach serii CXS-042

INVENIO Interaktywny System Zapowiedzi

      Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.

Infolinie INVENIO dostępne są w serwerach Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX).

 

Możliwości INVENIO Slican:

    • pozwala dzwoniącemu na wybór kolejnej opcji z użyciem klawiszy (w DTMF) i w zależności od tego uzyskiwać kolejne żądane informacje albo połączenie z abonentem lub grupą abonentów
    • jeżeli dzwoniący do centrali skierowany zostanie na infolinie INVENIO, to usłyszy zapowiedź słowną
    • w trakcie zapowiedzi oraz przez określony czas po jej odtworzeniu, dzwoniący może dokonać wyboru dalszego kroku za pomocą klawiatury
    • do zdefiniowania działania można używać cyfr od 0 do 9, a także * i #
    • pod każdy klawisz można przypisać abonenta, grupę abonentów, zapowiedź, kolejną infolinię, numer skrócony; można też wybrać numer wewnętrzny podczas odsłuchiwania zapowiedzi
    • jeżeli dzwoniący nie podejmie w trakcie trwania zapowiedzi żadnego działania lub wybierze niewłaściwy przycisk na klawiaturze, zapowiedź zostanie powtórzona

TAPI - połącz MS Outlook ŸŸ i telefon


 
Czy pamiętasz czasy kiedy dzwoniło się z poczty?

No cóż… teraz też można, tylko chodzi o inną pocztę i inne dzwonienie.

Slican dołączył do grona producentów oferujących centrale telekomunikacyjne współpracujące z aplikacją MS Outlook®. Połączenie jest realizowane dzięki protokołowi TAPI Slican. Dzięki tej integracji razem już od teraz możesz korzystać ze zunifikowanej komunikacji, łącząc telefon i email.
 

Połączenie centrali telefonicznej z pocztą elektroniczną jest najbardziej oczywistym zastosowaniem tego protokołu ze względu na popularność i powszechność poczty email. Warto jednak wspomnieć, że TAPI driver może być wykorzystywany także do integracji danych z centrali Slican z aplikacjami typu CRM oraz np. systemami wsparcia dowodzenia dla jednostek straży pożarnej.

Potrzebne są:

1. Serwer Slican wyposażony w moduł LAN lub VoIP.

2. Licencja TAPI WORKSTATION + plugin Microsoft Outlook®.
 
Potrzebne jest tyle licencji ilu użytkownikom MS Outlook® / abonentom centrali chcemy umożliwić dzwonienie z poczty elektronicznej. Nie ma ograniczeń co do ilości abonentów korzystających z TAPI. Mogą z niej korzystać wszyscy abonenci centrali do jej maksymalnej pojemności.
 
Instalacja programu jest bardzo szybka, jego konfiguracja wymaga podania numeru abonenta (numeru wewnętrznego w centrali firmowej) oraz kodu PIN do naszego telefonu. Zmian w ustawieniach central Slican może dokonać uprawniony serwis / administrator centrali.
 

Jakie korzyści daje nam integracja?

    1. Korzystasz z wszystkich Twoich kontaktów, które masz w bazie MS Outlook® – ich numery telefonów nie muszą być przenoszone do książki telefonicznej w centrali Slican by po prostu do nich zadzwonić klikając „Zatelefonuj” na ekranie komputera.
    2. Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych aplikacji, które zintegrują Twój telefon z komputerem.
    3. Każde połączenie przychodzące od osoby, którą masz w bazie kontaktów powoduje wyświetlenie „wizytówki” tego kontaktu na ekranie komputera – wiesz kto, z jakiej firmy dzwoni, masz dostęp do notatek, maili itp. z waszych ostatnich rozmów.
    4. Dzwoniąc do osób, które masz w bazie kontaktów MS Outlook® masz dostęp do innych możliwości jakie daje Tobie aplikacja firmy Microsoft® - importowanie scenariuszy rozmowy telefonicznej, połączeń do grupy kontaktów, zapisu rozmowy telefonicznej do dziennika i innych. Poszczególne funkcje poczty MS Outlook ® mogą wynikać z wersji programu pocztowego, czy też typu licencji.
    5. Jeśli pewne numery telefonów są wybierane często, można utworzyć listę szybkiego wybierania numerów i szybko wybierać numery telefonów przy użyciu tej listy. Można również wybrać często wybierany numer telefonu z listy niedawno wybieranych numerów.
Dodatkowe informacje
 
Program Microsoft Outlook® pozwala wybierać dowolne numery telefonów. Dostęp do poszczególnych połączeń oparty jest na uprawnieniach jakie abonent ma nadane w centrali telefonicznej Slican.
Jeśli komputer jest używany w różnych miejscach, można skonfigurować parametry wybierania numerów dla różnych miejsc. Można określić sposób wybierania numerów z bieżącej lokalizacji (przy użyciu bieżącego numeru kierunkowego kraju oraz sieci firmowej), a także określić sposób wybierania numerów lokalnych i zamiejscowych z hotelu, domu itp.